diumenge, 6 de novembre del 2011

QUINTA ENTRADA


                                       Amor salvaje 

Benvolguts amics,  he de comunicar-os que després d’unes setmanes de dur treball he aconseguit finalment publicar en el meu eportafoli, el treball del llibre “Va de mestres” i el vídeo corresponent.

Varen ser necessàries tres eines, per que els treballs quedessin bé. El  Scribd va ser una dels que vàrem utilitzar , serveix per encuadrar el treball, donant-li una molt bona presentació. El photopeach, el vàrem utilitzar per fer el vídeo, amb imatges de flikr i altres que ja teníem nosaltres.

                                    5/365: Navegando juntos  

El vídeo ha set una experiència molt polida, que a tingut molt d’èxit, teníem que descriure que tipus de mestres voldrem ser. Descriure aquests sentiments amb música, imatges, i paraules claus, a set mot emocionant.






Gracies a la nostra mestra Gemma Tur Ferrer de Bases Didàctiques  i Dissenycurricular els nostres treballs i els vídeos de “Va de mestres” estan en el blog de kuentalibros. Aquesta pàgina esta enllaçada per si algú vol donar-li un cop d’ull.

 Es increïble que gracies a les noves tecnologies, i a mestres TIC com na Gemma els nostres  treballs, vídeos, sentiments, pensaments i emocions podran donar la volta al món. A demes  contribuiran o almenys tindran l’oportunitat de intentar canviar l’ensenyança del s.XXI estancada al s.XIX.  

Justament la setmana passada  vaig tenir una reunió amb el mestre de la meua filla i em va dir que tenia que llegir a casa. La meua nena es diu Joele i te set anys, encara no ha descobert el gust per la lectura.

Crec que aquest blog és una bona eina per iniciar-li el gust per la lectura, a na Joele li a agrada la idea de poder explicar els contes que es llegeix i després també els podrà veure els seus vídeos pel ordinador.

Dia a dia , estic aprenent coses noves, creant i estimulant el meu interès. La motivació per aquesta professió esta en desenvolupament. Tot i això jo em vaig iniciar en la universitat  amb altes dosis d'ansietat, potser perquè, com crec, si tens sort algun mestre t’ensenyarà a ser bon professor però  hem d'aprendre nosaltres mateixos amb els nostres errors.

                                   Adéu, aquí deix la meva reflexió.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada